blog kavárenského povaleče s dýmkou

bonbóny došly... a zákon kauzality trvá
 

reklamní pohledy na zdech visící

koukám a nevěřím vlastnímu oku, jak grafitový čárymár může být i pěkný! prvně, a to jsem na světě od grafiťáckých prvopočátků, má toto uliční taky umění něco ke koukání. tedy v naší kotlině a za předpokladu, že nejsem domased a že se umím koukat a vnímat věci kolem. a tak vnímám ty pořád větší a větší a dnes už opravdu obří billboardy, až zakryjí baráky i s okny, a tam bych chtěl bydlet.
dennodenní ranní (to je enská žeň, když je šestkrát en) probuzení a pořád vidím jeden mně přidělený kousek otřesného růžového kuželáka tmobile. naštěstí dostali nápad a krom stejně růžových slonů si nadělili obličeje žen a dívek s dokonce vtipnou pointou! u nás jak to pohledné grafity, jev naprosto nevídaný. vedle sebe detail tváře postarší dámy s textem - peču s kuchařkou na netu - a vedle dívka a zas její detail tváře s komentářem navazujícím na babičku, která peče s netem - a já zas s partou horolezců. a nejspíš tento bonmot rozlítil nějakou bezpohlavní moralitu, a tak ji tmobile vyměnil po velice krátké době za růžového slona. ale z téže reklamní líhně pochází i jiný podobný obličejový vtípek, kde ta samá dívka éterického vzezření, a tedy jen její detail tváře s komentářem - lovím kluky na netu. (už měla dost těch horolezců, anebo teprve k nim měla dojít. což je pravděpodobnější a pro tu její nenasytnost ji pak sundali na jiném baráku.) a pod tím detailem hezké tváře dívky, co loví kluky na netu, je pak dívenka (a jak je hned pojem dívenka věk určující), co zas loví vesmírný příšery. a její detail obličeje s nádherným výrazem dětského rozčilení v momentu, kdy vykládá o těchto příšerách. no skvělý detail této dívenky! zlatá medaile!
a pak a dnes naposled je tu unylý billboard škody auto na nové motory - po čertech dobré - s detailem toho raracha pod kapotou. vše by se dalo akceptovat, kdyby zadavatel netrval na idiotském dodatku, na oznamu, ve kterém tento z cela nový po čertech silný motor dává za třetinovou cenu původního! buďto měl být tento billboard jenom o slevě 85 tisíc, anebo jenom o novém silném motoru s překvapením na prodejně. reklama, která svým odporujícím sdělením říká, že si můžete koupit novou oktávku se silnějším motorem jen proto, že na skládce do něj našili silnější čerpadlo, anebo jinou hloupost snižující cenu o dvě třetiny toho původního motoru!

13.09.2010 07:48 |
Autor: - slávek miloslav
| stálý odkaz

Komentáře

0 komentářů:

přidat komentář
<< úvod

 

© 2006-2007 Zásobování a.s.

TXT.cz
HLEDAT | UPOZORNIT
Vytvořit blog | Přihlásit se