blog kavárenského povaleče s dýmkou

bonbóny došly... a zákon kauzality trvá
 

znám sedm lidí, aneb smrt hudebního redaktora čr1

sedm lidí a jejich násobky každého z nich.
jsou to opravdu tak těžké počty pro šéfy českého rozhlasu jedna - radiožurnálu, anebo je to pouhá ignorance?


něco jako když padne dotaz na sílu signálu pro změnu čr dvě - prahy. už jsem několikrát zaslechl dotaz na opravdu špatný signál této stanice, který už raději její milovníci nepokládají pro tutéž následnou ignoranci. odpověď je pokaždé stejná: „podle našich průzkumů a podle síly, jakou je tento signál šířen, je jeho kvalita dostatečná“!
a přitom za dvacet mých let po českých krajích jednoznačně vede v nekvalitě signálu, případně se střídá s vltavou.

a stejně, abych se vrátil do úvodní věty, je to i s výtkami na hudební výběr této stanice. znám sedm lidí majících v oblibě tuto stanici a jsou přitom na nervy z jejich snad hudebně nejhoršího výběru.
a jen doufám, že se tato stanice nehodlá poměřovat s daleko vůbec nejhorší českou stanicí, co se hudebního výběru týče, evropou dvě. „mo-mentální zaostalost“ jejích posluchačů, co už ani nevnímají tu záplavu stejných vyrobených plastikových šmejdů made in china.
zato marketing by mohli vyučovat na všech světových univerzitách, jak dokážou svým posluchačům vnutit představu vlastního výběru písní. jejich marketing je na tak vysoké, a to nemyslím nijak ironicky, úrovni, že dokážou přesvědčit, že je to rádio hudební. přitom mají zcela jasně nejmenší podíl nových písní vůči všem ostatním. i když i tady je to velice sporné. většinu českých rádií vlastní jen pár lidí, případně společností, za kterými stojí tito. jak potom poměřovat?

silně přeplacený systém vyrobeného hitu naroubovaného a namnoženého s takovou četností, že mo-mentálně zaostalý jedinec ani nepostřehne jeho vpich pod kůži.
k těm počtům: tedy, znám sedm lidí, co si přejí smrt hudebního redaktora čr1. co to znamená při násobcích všech osmi lidí, tedy i se mnou, a následných počtech při průměrné poslechovosti?
jak se potom dělají průzkumy? a proč se ignorují? nepochybně je naprostá většina posluchačů zcela imunní vůči téměř jakékoli hudbě. a je tato skutečnost dostatečná pro šíření popového odpadu?
případné výtky proti snahám implantovat muziku trojky na zpravodajský kanál, což je nesmysl... jen dodávám, že existuje takové množství kvalitní popové produkce, že denně mohou pouštět zcela nové skladby.
opravdu se chceme srovnávat s dementní  evropou2?

18.01.2011 10:20 |
Autor: - slávek miloslav
| stálý odkaz

Komentáře

0 komentářů:

přidat komentář
<< úvod

 

© 2006-2007 Zásobování a.s.

TXT.cz
HLEDAT | UPOZORNIT
Vytvořit blog | Přihlásit se